Garantia este valabila 24 luni , de la data achizitiei pentru persoane fizice
Garantia pentru persoanele juridice este 12 luni
Produsul beneficiază de o garanție legală de conformitate de 2 an de la data livrării produselor( pentru produsele vandute dupa data de 21.12.2023) către consumatorul final. În conformitate cu garanția legală de conformitate, ,,vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă “ potrivit art. 9 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 140/2021 . În caz de neconformitate , consumatorul are dreptul de a beneficia, fără costuri, de aducerea în conformitate a bunurilor ori, după caz, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute de lege și de prezentul certificat. Consumatorul are dreptul de a opta între reparație și înlocuirea în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în conformitate cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționale -Art. 11 alin. (2), (7) din Ordonanța de Urgență nr.140/2021 . Prezenta garanție nu afectează drepturile consumatorilor conform Ordonanței de Urgență nr.140/2021 și , după caz , Ordonanței de Urgență 141/2021.
În cazul dovedirii lipsei conformității bunului prin expertiza în service autorizat, atunci când această dovedire este necesară, vânzătorul se obligă să asigure , fără niciun cost suplimentar pentru consumator ,aducerea la conformitate a bunului în acord cu prevederile legale și cele ale prezentului Certificat de garanție. Reparațiile se efectuează într-un termen rezonabil, care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenul de garanție se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în starea de utilizare normală către consumator. În cazul în care neconformitatea este remediată prin inlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenul de garanție începe să curgă de la data înlocuirii- Art 12, alin. (6) din Ordonanța de Urgență nr.140/2021.
"Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, screen burn-in, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat, metode de securitate suplimentara, conturi de tip cloud (Google, Mi, Apple iCloud ) etc.), setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de soft sau soft parolat etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.”
Produsele comercializate de către Navi-It si achizitionate de pe orice platforma, beneficiaza de garantie doar daca montajul a fost realizat intr-un service autorizat, de catre personal autorizat, iar cumparatorul, poate sa faca dovada printr-un bon fiscal( trebuie datat inaintea cererii de retur sau trimiterii in garantie a produsului ) si un deviz de montaj.
Costul montarii sau demontarii va fi suportat de client (indiferent de motiv)
in cazul in care clientul nu are bon fiscal da la service autorizat ,costul reparatie va fi suportat de catre client (in cazul in care clientul doreste sa repare produsul contracost)
Produsul defect se trimite prin curier catre societatea noastra, alaturi de un bon fiscal si un deviz de montaj.(costul reparatiei va fi suportat de noi (Tuning 86 Bistrita)
adresa unde trebuie sa ajunga produsul este :
TUNING 86 BISTRITA , JUDETUL BISTRITA-NASAUD LOCALITATEA UNIREA STRADA AGRONOMULUI NR 12C TELEFON CONTACT 0729383081
Transportul de returnare este suportat de Tuning 86 Bistrita in cazul in care clientul are bon fiscal(service autorizat R.A.R )
Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari la produsul trimis de noi si anume modificari intervenite din alte motive decat cele tehnice.
Garantia se anuleaza in caz ce montaj incorect, nearealizat in service autorizat.
Trimiteti produsul ambalat foarte bine in cutie(preferabil originala) cu accesorii originale, NU lipiti AWB-ul pe cutia originala, folositi orice material de ambalare.(folie de exemplu)
Sa fie specificata problema produsului, constatata de catre un service autorizat.(pe deviz)
Lasati-ne date de contat in coletul cu produsul defect.
In cazul pieselor auto, accesoriilor electrice, vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Produsul nu a fost cumparat de la Navi-IT
- Produsul nu a fost montat intr-un atelier de specialitate autorizat RAR sau de catre producatorul autovehiculului.
- Produsul s-a defectat din cauza unui montaj incorect sau a montarii impreuna cu piese conexe, uzate, defecte sau modificate,socuri mecanice, display-ul spart , dezlipit etc
partile de software care apartin tertilor exemplu ( GOOGLE-prin Magazin Play ) nu fac parte din garantia produselor
- Piesa a fost gresit aleaza sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul produsului.
- Piesa nu a fost identificata corect din cauza prezentarii de catre cumparator a unor date eronate.
- Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator.
- Produsul a fost lovit sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura.
- Produsul prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari.
- Produsul a suferit pagube ireversibile de partea Software, instalarea de aplicatii neautorizate, schimbarea setarilor din meniul special sau efectuarea oricarui soft fara aprobarea personalului Navi-It, duce la pierderea garantiei.
- CANBAS-ul masinii nu este updatat ( in special gama VAG pana in anul 2008)
-Alte probleme , anomalii din cauza necomunicarii de soft cum sunt unitatiile noastre cu canbus extern, modificari de soft neautorizate facute autoturismelor fara acordul contructorului auto ,Exemplu ( posibilitatea de nu a prelua comenzi volan ,senzori parcare etc ).